vrijdag 1 februari 2013

Inspiratie

Op internet zijn vele ervaringsverhalen te lezen van deelnemers van eerdere editie van Roparun. Uit ervaringsverhalen heeft het VIRO-team heel wat inspiratie en tips opgedaan. Teamlid René Schepers kwam tot de volgende conclusies:

"We gaan lopen van Parijs naar Rotterdam en de rest zal wel lukken, toch….
JAZEKER!

Ik heb gisteravond de verhalen doorgenomen.

Opvallend:
  • Frankrijk is heuvelachtig; het was continue helling-op-helling-af.
  • Petzl ‘koplamp’  aanschaffen i.v.m. slecht wegdek?
  • Vanaf Belgie wordt het gezellig.
  • Vooraf auto neerzetten in Rotterdam voor degenen die daar niet worden opgehaald.
  • Inderdaad, bijna drie dagen niet douchen, mwahhaha.
  • Wisselen om de twee kilometer en sommige loopblokken minder dan 40 km? Dan heb je toch helemaal geen nachtrust meer?
    Duidelijk was wel dat de vermoeidheid begon toe te nemen, want de 2K leek steeds langer te worden. Waar ik in het begin na elke 2K het gevoel had dat ik nog maar net vertrokken was, kreeg ik nu na 1K al het idee dat ze er hadden moeten staan. Mijn kuiten schreeuwden het inmiddels uit van de spierpijn. Ze hadden aan het begin van elke 2K steeds meer tijd nodig om te rekken, zodat het steeds langer duurde voordat ik het gewenste tempo weer te pakken had."


Geen opmerkingen:

Een reactie posten